luni, 6 decembrie 2010

Premiul special al juriului....


Acum vreo 2 saptamani va spuneam ca particip la un concurs cu o decoratiune de Craciun creata de mine. Evident ca nu am castigat premiul cel mare, chestii de genul acesta se intampla numai altora :).... Primele trei locuri au fost ocupate de niste decoratiuni foarte dragute, si au fost stabilite de numarul de voturi primite, chestie relativ subiectiva :D (stiti voi cum e cu strugurii acri.....). Chiar si asa am ocupat un onorabil loc 10, din 273 de decoratiuni inscrise in concurs. DAR.....am castigat premiul special al juriului, ceea ce zic eu este muuuult mai important. Juriul a fost format din redactorii revistei de decoratiuni interioare GoodHomes si administratorii site-ului Breslo, site care a gazduit concursul. Pentru mine este o distinctie importanta fiind atat de ”tanara” in breasla :), si in acelai timp o forma de apreciere care imi da curaj. Astfel, coronita mea va participa la un eveniment organizat de GoodHomes si Breslo la Carturesti, in data de 09.12. 2010. Foarte tare!



Acum, coronita este disponibila in magazin, si costa 60 lei. Verificati si categoria Decoratiuni pentru Craciun sa vedeti cum arata in alte variante de culoare :).

4 comentarii: